Nincs termék a kosárban!
A mi Budapestünk sorozat
Budapest utcavezetésben, telekszerkezetben és beépítésben egyaránt egyik legrégibb, legizgalmasabb és leghangulatosabb városrészét, egyben egyetlen zsidó-kereskedő negyedét mutatja be a könyv.
Each Danube bridge of Budapest offers an apt solution to this problem. It is indeed fitting to call the Hungarian capital the city of fine bridges.
Budapest építészete 1945 és 1959 között A mi Budapestünk sorozat
A Duna-korzó történetét önálló kiadvány eddig nem dolgozta fel, jóllehet a budapesti Duna-part panorámája 1987 óta az UNESCO Világörökségének része. Az olvasó most megismerkedhet az egykori híres szállodasorral...
A mi Budapestünk sorozat
A két lábra állás adhatta az ötletet ősünknek, hogy a lejtőkbe apró fokokat vágva könnyítse meg a meredélyek bejárását. A lépcső - ez az egyszerű szerkezet - életünk meghatározó, egyik leggyakrabban használt építőeleme.
Budapest domborzati viszonyokhoz igazodó szövetéből csak néhány építmény magasodik ki. E magas építményekből kitekintve különleges a látvány, a főváros ...
A fővárosban jelenleg több száz emléktábla van, domborművesek és csak szövegesek egyaránt, tárgykörük a lehető legváltozatosabb. A mi Budapestünk sorozat
Könyvünk Budapest zsinagógáit mutatja be. Földi házakat, melyeket a pusztító XX. század Budapesten inkább megkímélt, mint Európában másutt. A mi Budapestünk sorozat
A könyv Budapest történetének egy érdekes korszakát rekonstruálja, a 19-20. század fordulójának nagy építkezését, a II. világháborúban elpusztult, régi Erzsébet híd építését és ezzel együtt a pesti Belváros átalakulását.
A modern ember számára felesleges minden, ami nem a jelenről szól. Ettől függetlenül ma még nagy számban léteznek azok a síremlékek, amelyeket érdemes ismerni és megismertetni, mivel a műfaj klasszikus ...
A síremlékművészet eltűnőben lévő műfaj, a főszerep ma már a sírkőgyártásé. A mi Budapestünk sorozat
Le macchine vanno in avanti lentamente, emettendo unó smog puzzolente per le strade di Budapest, dal mattino alla sera. A bordo della maggioranza di esse c e una sola persona, eventualmente due, a sgridare la cittá, il traffico, l’Autogoverno della Capita